Page 680 of 1835 FirstFirst ... 670677678679680681682683690 ... LastLast
Results 6,791 to 6,800 of 18341

repost:

I have seen past elections where candidates are destroyed just by one smear campaign.

I have seen Erap removed just because of an unopened envelope that actually contained nothing damaging.

I have seen GMA being hailed as an working president to a criminal mind.

I have seen Binay fall from grace because of a single allegedly overcharged building.

They all suffered.

They all were judged.

Worst, they all experienced that fate during their incumbency as national leaders when they had the insitutions at their disposal.
    Imagine someone that is being subjected to a smear campaign so violent and malignant everyone participated. They started calling him a Pope-basher. Then a womanizer. Then a communist. Then a gay-basher. Then an insensitive rape-joker. Then a Chinese sympathizer. Then an Anti-American and anti-Australian person. Then a psychopath. Then a millionaire no, billionaire. Then a real estate mogul with 41 properties.

And he is 71 years old supposed to be retiring so he can be with his grandchildren. He has no tangible political machinery. No money to buy election campaign goods for his supporters. No mainstream media backer. And he is merely an incumbent of a city in Mindanao. Not even a national position. He is the oldest person I have seen castigated from all angles.

WHY IS HE STILL STANDING UP?

In fact, why are his numbers rising despite all the bad publicity. All the other presidentiables have something bad to say against him but seem to be so courteous with one another. So bad, most of them are actually short of saying, vote for me or him but NOT Duterte.

Worst, even Vice-Presidential bets are joining in the affray. Trillanes attacked him as if he had a President to protect. He even warned Cayetano not to defend. Teka, di ba dapat siya ang kalaban mo? Kaya nga siguro ang VP ng isang presidentiable ay nabwiset kaya nagsuntukan sila nung jowa ni candidate. Naghanapan ng pera daw. Leni even said she cannot work for Duterte. But she can work with the others including Binay, who is the recognized opposition.

Again, I ask the question. WHY IS TATAY DIGONG STILL IN THE RACE?

Kasi tatay namin siya. That is the reason why despite your endless bashing, name-calling, scandalous charges, we are still here. Stronger and more resilient. When you attack him, we feel that we are being attacked.

And it angers us because aside from the fact that those are not true, you are attacking the only one who had the balls to defend us from the bullies who are financing most of the other’s campaign. Using their money to bully the hoi polloi so they can be richer with contractualization, BOT, mining concessions while normal Filipinos get stuck with a system that only gives us more suffering.

So the more you attack him, the more we feel hurt. You are attacking our tatay. He may not be perfect but you are not perfect as well. He may curse but that is what fathers do when his children are being bullied. He may be a bit of a womanizer but that will not make us leave him.

Kasi tatay namin siya.

Nakita namin ang sakripisyo niya.

Nakita namin ang kasimplehan niya.

Nakita namin ang kalokohan niya.

Nakita namin ang katauhan niya.

Nakita namin ang katatagan niya.

Nakita namin na kaya niyang mamatay ipagtatanggol lang kami.

TATAY NAMIN SIYA.
    That is our desperation talking.

We have been bullied by the rich.

We have been made to believe what they fed us in the news.

We were made to pay taxes and made to feel indebted to the politician who made the bridge using our money like it was their own.

We were made to believe our economy is growing when a few are reaping its benefits while we are stuck with a mass transport system that is life-threatening.

We are made to suffer with a promise of a better tomorrow.

We are made to watch in horror our soldier killed in battle because they exchanged wrong text messages.

We are made to arrive in our airports scared of what fate awaits us in our own country.
    So, gang up on our father. Pagtulungan niyo siya. Dayain ninyo kami. Subukan ninyo ang aming katatagan.

But remember this: put yourself in our shoes.
    When someone attacks your father, a father who you know is willing to die for you, will you not risk your life to defend his honor?

Call us a cult. Call us blind. Call us stupid. But this election is personal. Tatay namin ang tumatakbo eh. Sensya na, pamilya lang.

by Atty. Bruce Rivera

Quote Originally Posted by vahnhelsing View Post
    kining trolls ayaw mo dri. awa ang rating ni digong dri, 80%..
    maibanan kaha na ninyo? lolslols..

awa segunda, miriam.. lolslols on you mar!

sa mga dutertards dri if modaog si digong, what would you contribute to this country
    aron mabuhat ang kausaban nga gusto nya ug nato mahitabo?
    ako na gisugdan akong kausaban bro. nag stock pipe nako karon instead of power pipe eventhough naka silencer rako sa akong power pipe nag back to stock lang jud ko para kang digong hahaha usa nanas kausaban nako para kang digong nga wala pa gani na siya ni lingkod sa iyang trono. samot na kaha kung siya na jud. aw mag puyo tang malipayon og mahapsay mag hinagalaay tang tanan! wee!

Blog Entries
    Quote Originally Posted by BlueIre View Post
    ako na gisugdan akong kausaban bro. nag stock pipe nako karon instead of power pipe eventhough naka silencer rako sa akong power pipe nag back to stock lang jud ko para kang digong hahaha usa nanas kausaban nako para kang digong nga wala pa gani na siya ni lingkod sa iyang trono. samot na kaha kung siya na jud. aw mag puyo tang malipayon og mahapsay mag hinagalaay tang tanan! wee!
    that's good. i have a training last time, with soon to be teachers. most are for duterte and maka amaze ang effect sa duterte phenomena, even paglabang sa dalan mangita na mis pedestrian lane. i think hinayhinay nga changes gibuhat na tungod kay nitoo ta sa unsa gusto nga kausaban ni duterte. some friends mosmoke, aw ngita na ug smoking area palayo sa public.

wa na may lami ni debatehon ning mga attack dogs sa kontra..
    murag gubang plaka.

Quote Originally Posted by ateneograd View Post
    @jjkishan

Kill the rapists? Siya pa man gani nisulti nga sayang kay dili siya maoy nakauna pag-rape adtong australyana.

Wake up!
    Ang pangutana brad Buhi ang nag rape sa australiana o patay?

Quote Originally Posted by ateneograd View Post
    @jkhfg

Matud lagi ni Panelo. Dili matud ni BPI. Kay kun BPI pa ang nisulti ana, nganong wala man nila i-certify si Digung nga walay milyones adtong maong account?

Nganong duna pa man legal issues anang cerfication nga ang account holder man mismo ang nag-request?

Bi, para mahunong na ning isyoha, nganli kuno ang BPI personnel (or branch manager) nga nisulti anang maong pahayag. DALI!

Kun di ka maka-ngalan, aw, kathang-isip lamang kanang imong gi-claim. Gikan lang kana sa mapaglarong isip ni Panelo.
    Utuka kana oi, di ka mo 2o ni Panelo pero mo 2o ka sa tsismis ni Trillanes?

Quote Originally Posted by vahnhelsing View Post
    that's good. i have a training last time, with soon to be teachers. most are for duterte and maka amaze ang effect sa duterte phenomena, even paglabang sa dalan mangita na mis pedestrian lane. i think hinayhinay nga changes gibuhat na tungod kay nitoo ta sa unsa gusto nga kausaban ni duterte. some friends mosmoke, aw ngita na ug smoking area palayo sa public.

wa na may lami ni debatehon ning mga attack dogs sa kontra..
    murag gubang plaka.
    naa koy e share ninyo boss. katong pag March 21 gani after sa second debate, mao pa jud to pag back to stock nako sa akong pipe sa motor, then as usual padulong ko sa office (night shift) naka huna huna ko nga mag full gear para lang palahi ba. so i did with duterte sticker on my helmet and motorcycle i drove through SRP with breeze kay comfy kaayo ko sa akong gears. and then suddenly there was a convoy nga mga pwerti nindotag mga sakyanan like 6 kabook one was a ford ranger nga gi patas.an ang ligid i think, naa sila sa akong luyo then traffic traffic man to gamay unya ako ang nag una sa linya, pag peak nako sa akong side mirror sila d ay to Duterte-Cayetano sa SRP agi padulong sa Lapu-Lapu! oh shit i raised my right arm; forming a fist with Duterte Ballers and they started to honk their horns like TOOT-TOOT-TOOT it almost sounded like DU-TER-TE to my ears hahaha then ako dayon sila gipa overtake! i was so proud that time that i dedicated those changes to our Next President of the Philippines! para sa kausaban! DUTERTE mga BRAD \m/

and for a bonus, katong ford ranger na dili nako malimtan kay naay sticker ddto sa luyo gamit ang akoang design nga ako gi share dinhi sa thread.

mao ni nga akoang design nga naka butang sa luyo atong ranger. \m/
    Last edited by BlueIre; 05-03-2016 at 11:28 PM.

Blog Entries
    Ah ka samok na ba diri! Hala kurap na si DU30! Na usab na akong huna-huna, si Wisely na akong butaran pag pa presidente!

VOTE WISELY!

VOTE WISELY FOR PRESIDENT!!

Seriously though. Sakit paminawon sa uban diha nga si DU30 jud ang mo daug, some people will deny it but the majority of the pinoys want change and it's DU30 they want to win this next monday. Klaro na na. Pwede ko ninyo lalison nga dili mo daug si DU30 but I will let the majority of the filipino people settle it this monday.

Klaro na nga si Roxas ang 2nd if not ang mo daug (tungod sa tikas) and it that happens nga siya, aw, dakong gubot jud. I assure you that. Dako jud ni nga gubot. The filipino people is fed up with the current system. Pwerte daghana promise inig campaign period pero mahug ra sa kalimot inig maka daug na. Isn't that true? Ha?

The only way nga dili ma presidente si DU30 is to have him assassinated (aside from being cheated). One way or the other, there will be an uproar if dili si DU30 ang maka daug. It's what the majority of the people want. Just name a presidential candidate nga daghan kaayo ug nag volunteer, nga wala gi approach ni DU30 para mo kampanya para niya, nga wala bayari para manaut ug laing presidentiables, nga dili plastic mo atubang ug tao, nga dili daghan ug saad inig maka daug. Kinsa man?

daghan panaot gkan sa uban candidate pero dli man sd sila kasaligan..naa cge push anang waiver nga mgpakita sila sa ilang mga yaman then mgpaabot pa sa uban usa sila mgpakita sa ilang yaman.. ug sincere ka, dli namn cguro ka angay mangamong. Ipakita na imong lista diha nga limpyo ka...

naa sd batikos anang morality, mga tao sa ginoo..Just trace g unsa pg spread sa christianity.. through crusades, bloody as hell...sa pilipinas g unsa pg hungit ang christianity nato...dli lng unta ta mg limot limot..you should stick to what GOD ordered you, to live a simple life with god as the center.. THEN naa namo mga shrines nga ng income ug pila ka thousand,naa pa mo mahalon nga mga cemetery, naa pa subdivision nga g develop, naa pa skwelahan nga pirti ka mahal...in times of calamity kamo pa minus kaau ikatabang...ASA MORALITY sd ninyo..ang mga student pa sa mga catholic school ang tagaan ug lista unsa ang angay dad-on pra ihatag sa mga victim sa calamity knowing nga dli tanan student well off igo ra mka bayad sa tuition, mg promisory pa dala hilak... MAAU pa kaau mo campaign against immorality... M O R A L I T Y!!!!!

naa sd mg cge talk about women being abused.. As in buot pasabot mga women sa davao g cge abuse!!! lesser evil man unta ni siya na candidate pero naa man sd diay tendency...

Ug mahimo karon, ngano paabot paman next term buot pasabot naa pa angay hakuton nga wala pa na tiwas ug hakot..

Bad thing dri sa pinas kay mga pobre dayon ang bolahon ang ulo..mao dayon e bida.. gkan sa una pipila ra cguro ang ni lambo nga naay influence ning mga politikoha..mga farmers nga among silingan nangabawg nlng buko buko wala jud nka tilaw ug bisan seminar nlng or financial assistance gkan sa government.wala man lng gani ni reach out nga taga government.pirti pang luoya kay ng agwanta anang halin nga pirting gamaya kay wla jud tabang ang government sa market sa ilang abot..g daog daog lng sa uban tikasan nga komprador..
    nya bidahan dayon anang politiko nga gkan kuno sa ka pobre,,,hehehe...nawng ra pobre nimo.mangilad pa jud ka...maau pa kaau mo suot suot sa bukiran pra mangilad sa mga makaluluoy nga mga taga bukid...

cge campaign against the Dictator kay love nila ang democracy..wla mo nka bantay nga sombra na ang pg abosar sa democracy.. mga tao sa goberno wla na kahadlok manghilabot sa pundo..kay dli man ma preso.mismo simple traffic rules dli na masunod ug dli mapasunod sa mga authority..pataka nlng labay sa basura..mga balaod dli na hugot nga mapatuman..
    naay uban police murag wlay regards welfare sa mga citizen..adto ta police station kay g lungkab ato balay palingkuron man nuon ka hapit mg oras then mangutana nsd nga unsa gani to imong g ari sir..WHAT?? are you d---?? nya ingon pa inig human unya ra sir kay wala pa fuel ang patrol car..ulbo imong kaspa oi.. naunsa namn ni mga tao nga wla naman mga decipline...tungod cguro ni ka democratic country biya ta noh...
    ng report ta ug crime nga nahitabo, sa akong atubangan pa sila ng syagitay ug "buang ka buddy" sa iyang friend nga police sd.. Proper pana
    Need sd nato e uphold ang tarong nga decipline sa tanan..pero wla ta anang martial law,over sd na.. ang ato nga ma deciplina ang tanan pinoy kay pra raman na sa atong kaayuhan...

TAAS pa unta ni,, duka nlng.. ugma nlng ang uban...
    Basta ang kausaban rman ako g pangayo sa sunod na President...kanang makita ug mabati sa tanan..
    Ug naa ma offend ani akong g pang sulti..mangayo lng ko sa inyong pagsabot...
    nya pasensya daan sa grammar ug spelling..

kana maoy change,, magsugod jud sa kada usa nato,, naa rabay daghan nangugat ani nga issue nganong but an kuno silas ilang muffler,, mosanay unta imong lahi sa pilipins bay!

Quote Originally Posted by bizz_dakk View Post
    kana maoy change,, magsugod jud sa kada usa nato,, naa rabay daghan nangugat ani nga issue nganong but an kuno silas ilang muffler,, mosanay unta imong lahi sa pilipins bay!
    mao nang ang tao bro mag usab na sila kung mag usab pud ang pamalakad sa atong nasud. lets change our bad habits together with the changed government! unsaon mana natong mag usab ta bro pero kurakot lang gihapon ang LTO og uban pang establishments. ang mahitabo ana magpabadlong pud ang mga tao. pero kung naa natay balaod magkaanam pud og usab ang mga tao

mao nang ang tao bro mag usab na sila kung mag usab pud ang pamalakad sa atong nasud. lets change our bad habits together with the changed government! unsaon mana natong mag usab ta bro pero kurakot lang gihapon ang LTO og uban pang establishments. ang mahitabo ana magpabadlong pud ang mga tao. pero kung naa natay balaod magkaanam pud og usab ang mga tao
    korek!,, kung modaog jud,, tan awon taning hilig ug bora2x nya,,

11.    Advertisement