Page 5 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast

disiplina japon ug gahin ug panahon.

dili na ko ting inum ug juice , soda, starchy foods. Dagan's abellana once or twice a week, one hour straight walay hunong.

kung naa koy packed food nga palitun, i check the ingredient , if naay sugar sa igredient, i do away with it.

and of course balance pud nga naa kay go grow and glow foods japon.

kuwang ug motivation, tapulan ug lami nga sud.an. mao jd ni ang rason para nku nganu lisod kaau pagamay. pun.an pag dota inum trabaho, OT. Ug pinaka lisod kai naa jd koi daghan rason nganu lisud magpa gamay. matod pa nila kung ayaw may dahilan, kung gusto ay maraming paraan. hehe

Lisod mag diet labi na ting duol na ang Pasko og New Year! haha

Might be because of lack of committment?

why is it hard to lose weight..

1st is genetics - kun tambokon ka, then tambokon jud ko, lucky for you kun matigbak ka nga tambok gihapon, that means wala ka magka lisod lisod.

2nd is mind over matter - magpa daot ka for what?? bottom line is kun tambok ka, unya maayo kaayo modala ug palami-lami, then dont even bother losing weight, enjoy life and the pleasures that come along.

3rd is discipline - kun naa na mga putahe sa imong atubangan , all diet schemes can be easily thrown out the window, pasabot ana kulangan ka ug disiplina tungod kay kulangan ka ug latos sa gamay pa ka... mirisi nimo..

Some diets may work for others, some may not. This is because we have different body types. Determine your body type first and follow the appropriate diet for you. I've been carb-sensitive ever since and follow a diet that has less carbs and more protein.

You may check this link:
    https://www.prevention.com/weight-lo...ur-weight-loss

very simple ra intawn

Mind over Matter rana,

Hi! I want to tell you my story a year ago I want to lose weight and I tried one diet, but I did not notice how my health began to deteriorate. Every day I felt worse and worse. While my friends advise me to go to the hospital and get tested. After testing, doctors says me that lose weight its hard and advised me knows more about hormons. I can say one diet - the enemy of health.

i eat low carb high fat diet, i lose a lot of weight

ako gani may na kaayong pgkagam ron maong nidako na pud. nakauyon man.
    dali ra ko mag gain ky endo kog body type.

pero plano gihapon ko magpagamay usab bsta maabot na tong gi-order nko nga mask.
    ting gabii mn gud ko tigdaganan sauna. pra minos higop sa abog plus d mklaro atong nawng ig dagan2. lol

11.    Advertisement

Page 5 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast