Page 5 of 5 FirstFirst ... 2345

Thread: I need advice

Default Re: I need advice

dili jud pwede ng professor-student relationship,dli jud pwede,ma kick out jud ang uban ana if ever mahibaw-an.. pero kasagaran mabuhat man gehapon,tago2x lang sad lage.

isulti lng na bro nya kamo n lng duha mag decide kng unsaon na ninyo aron di mo mka violate ug rules sa school..

ning try na sad ka mo talk nya? by the way, college nga teacher imo pasabot?

Quote Originally Posted by carbrill View Post
    ning try na sad ka mo talk nya? by the way, college nga teacher imo pasabot?
    yes, college teacher xa bro.

thanks for the advices.. mga bro..

Quote Originally Posted by maddox_pitt View Post
    can i ask ts? is he in love with you too?
    if he is, then you two can make things discrete or wait until you graduate from college..
    agoy patay na! magtinuhogay ug mauhon nani?

Basta masakpan mu ana naay possibility guro na mataktak ang teacher sa school hehehe or depende ra nas inyung school

sus migo there are many ways to kill a cat ug pareho ninyu gustohon kadaghan sa akong kaila maestro nga ang ila nadayun ila ra sab student niadto then naa pa jud ko ka batch na hangtud karon cla gihapon sa ako maestro since 2nd yr or 3rd year sa college pa me ato nga time cla na and hangtud karon cla gihapon

Quote Originally Posted by formore View Post
    @TOPIC

Mga bro patabang ko ninyo advice. I have this problem, inlove ko. "INLOVE" kaso naa lang problem that teacher used to be my teacher karon diri sa amo school.. naka apan dili man jud pede sa amo school ang student and teacher ang more than that relationship if you know what I mean... single xa walay lain problem of mag ka kami man gani ang sa school lang jud ang problema kay gamay ra sad xa na school.. gamay nga detalye ma hibaw.an daun. Halos tanan student diha kabalo kung kinsa sad ko.

Dugay nani nako gi taguan tungod ana nga rule daghan nasad ni try sa iyaha kaso tanan iya pud gi reject. Strong sad kaau iya personality mao na akong gi ganahan niya.

apan nag ka dugay nag ka grabe na akong gi bati para niya mga migo. Yes, we use to talk and go out sometimes with friends. Iyang friends naka halata nasad about ani..

unsa man inyo ma advice ako nalang ni e sulti o dili?
    you should know that teacher-student relationship is frowned upon the teaching society. its even considered a taboo within their society, not just locally. drop from her subject or out of her sights as far as teaching-student relation is concerned, recon her thoughts about the subject and then re-strategize/man-up to admit it to her. BTW, just don't step on somebody else foot to get to her.

in my own personal opinion your relationship is okey as long as noboby is getting hurt around you by your relationship, even if your friends and the whole college knows about it it doesnt matter... we are living in a society where we get all kinds of negative feedback because of affairs like these where some are not happy and insecure either because they cannot accept you both having an affair inside the institution or perhaps its connected to religion. In some religious college and universities.. this kind of relationship is not accepted to certain degree or level. the relationship shouldnt be manifested inside. of course outside is okey... if the whole campus would not approve such relationship then it advisable for one to transfer to different college or educational institution so that your relationship will not be criticized and hence be protected from cons... the best thing to do is to be honest with the relationship.. its okey for people to know but of course display good manners.

10.    Advertisement

Page 5 of 5 FirstFirst ... 2345