Page 15 of 15 FirstFirst ... 512131415

Default Re: Mga naka-uyab na ug naay anak/pina-angkan

hello guys...dugay nasad ko wala makabisita ani akong thread dah...hehe... I hope everyone has been doing okay

ako naka uyab ko and now shes my wife and 4 na amo kids and still happy

Quote Originally Posted by nilbud View Post
    ka try nako uyab naa anak so far in the end. magmahay jud ka hehe imo contra imo family relatives y kana pa sa kadaghan girls our der.. so maybe stop nalng f u love ur familya
    i feel you man! that's what happened to me pud...though love jud nako ang girl ug makaingon ko nga ready pd ko to take the responsibility sa iya anak...pero nausab jud ang pagtanaw ug pagtratar sa akong family nako....they viewed me as murag sort of "SAYANG" daw akong life ngano kana pa daw naa na baby akong gipili....

it's really hard especially when you're being brought to choose between family and the girl you love.....

Quote Originally Posted by lamangzz View Post
    ako naka uyab ko and now shes my wife and 4 na amo kids and still happy
    good for you man!

different folks, different strokes. in the Philippines, its still such a big issue dating single parents. pardon me but i dont seem to understand why "close minded people" would really see this as a shameful act. ika ulaw sa family kung buot huna hunaon. and pardon me for saying nga, hypocrito ra kaau ang uban taw. lets take one situation for example. ulitaw ang lalaki, ang girl/boy, naa nay anak / mga anak but unmarried or buwag sa bana/asawa. now this single parent is filthy rich, super financially stable, datu in short. do u really think nga mo ingon ang parents and relatives sa ulitaw/dalaga nga babay nga, sayang kaau ka ug mao ranay imong ma bana/asawa. situation number 2. single and girl/boy, walay anak, once they married, nagbinuang, nangabit ang girl/boy nya aware kaau ang family sa bana/asawa, is this situation not causing shame sa other person's family? ang kaulaw (only if people will realize) is not due to the fact nga naa nay anak daan ang taw. ang kaulaw is caused by an act that brings shame to the family. mas makaulaw pa ang mag kabit2 ug magbinuang ang taw, rather than openly acknowledging nga single parent ang taw. in the states, most people in their 30's naa nay anak daan from failed marriages and marrying someone with kids does not bother them, it should not stop people from being happy. diri ras ato daghang istorya.

6.    Advertisement

Page 15 of 15 FirstFirst ... 512131415