Page 25 of 31 FirstFirst ... 1522232425262728 ... LastLast

Default Re: i paid a girl to play as my girlfriend

Quote Originally Posted by idk.101 View Post
    ugh. she cried and left me sa SRP. i brought her there after mi ga drive thru.
    i think i'll give that space to her sa for now.

i don't feel like giving the details to you guys.
    god! was i that stupid?!

but she told me something nga strucked me hard.
    she never gave up on me, she said.
    pistiha aning dramaha...ugh. makabadtrip.

god, im feeling this again....
    TS. Don't lose hope. Talk to her again.

Yeah, tell us what happened... anyway, you have total anonymity here...might as well open up and maybe we can give you something to ponder on.

kuyawa gd ani nga story...

I'd sell my soul to be in your place right now. Kalami ani nga experience. You'll feel so alive!

ok, to give you an idea kung nag unsa mi gahapon, basin naa moy masulti nga makatabang nako. kapoy na jd huna2. kung pwd lng iparok ang ulo...pisti. ipahungaw lang nako diri kay bug-at kayo sa dughan.
    around 8.30+ man tali to last night, gasabot mi nga magkita mis SM. told her nga naa miy storyahan. then padung naman to close, so we decided nga magtake out nlng, told her nga adto mis SRP kay nice ang view didto. while i was driving pdung didto, we where having jokes pa gani whilw gakaon mi samo gtake-out. hapi2 pa kayo. pero at the back of my mind, i was so f'ing nervous. murag kog nangurog. pistiha..

we stayed there for a while. then she raised that question eventually, ug unsa daw tumong aning kita namo. i told her frankly nga to end our contract, nga i can't take it na, gikapoy nakog pretend2. i apologized to her and everything nga naas sulod sa akong huna2x ato, and finally told her what i feel. nga naa koy pagbati niya. then she was this like, smiling..then nikatawa ug kalit. i find it so weird ngano nikatawa siya. but i can really sense it was a fake laugh, kay medyo teary-eyed man siya. i dont understand what's on her mind, wtf. pero i remained silent lng.

then ni ingon siya nga 'ok. thank you'..nga we'll talk it nxt time daw and nanaghid cya nga mouli na siya kay naa daw duty the next day. so nipara siyag taxi dali2x, pero gipugnagn nako siya kay i want to talk about it more. then suddenly gisagpa ko niya. and she started to cry. she spat me unsa ko ka grabe nga manhid, ka maldito, ka insensitive, damulag, way buot, talawan, nga idiot ko. nga she even made herself look cheap sa akoa daw pero buta daw ko kay selfish kau, kaugalingon ray gihuna2. 'cant you see nga i did this kay i care for you, ha? nag self pity gani ko nganong nipadayon pa ko aning duwaa, nya mangutana ka nako kung ok ra mupadayon pa ta amawa ka! natakdan man tingali kos pagka bogo nimo tingali. pero kahibaw ka, bisag in ana ka, i never really gave up on you.'.hangtud karon mahinumduman japon nako nang pulonga, sakit. wala jud koy nasulti ato tungod sa kauwaw. she was crying and crying, and i..kissed her..and gigakos lng nako siya to lessen her anger, that was the only way i think i could do that time. nakahilak nasad kog ahat. pistiha jd. nya naa rabay maglabay2 nga sakyanan uwaw kayo...so gatalikod ra mi para dili klaro.

she then said nga ok ra siya and she has to go kay duty kuno ug she left me there. wala na lang sd nako gipugnan.

i contacted her around midnight, ala man motubag. nagtawag sad ko nihang buntag ala gihapon punita. bugo jud ko. nimas.

pistiha jd aning gugmaha ba...pabugnawon lng sa ni nako ba? basin musipok nyang ulo ato kung akong samokon. ugh. ambot. labad sa ulo. galatagaw jd akong huna2 ron. pisti.

ts, ana man intawn na kung mu love ka... dili na love if dili ka maka feel ug sakit... ayaw kahadlok kay tanan naa diri sa kalibutan, maka feel jud ug sakit once mu love... walay exemptions! mapa datu man ka o pobre, gwapo or dili.

mind you, tanan nimong na experience, will make you a better person. so keep it comin! yaw kahadlok! it will make you realize kung unsa jud imong ganahan buhaton sa imong life...

Blog Entries

OEMGEEEEEE!!!!! SHE LOVES YOU DEAR!!!!
    maybe at the middle part of your paid play e nafall na xa for you and realized enough nga for you it was just a play so everything she felt she kept inside and eventually gave up on hoping na mafeel pud nimu iyang nafeel..ang iyang gbuhat last night, in my own perspective, is that it was annoyance. annoyed xa nimu kai muconfess ra kag gibati nimu sa iya karon lang after a long time and she must've have invested that much nga emotion but you never paid attention? she said it right there..she never gave up on you. go court her.GO!!! GO!!! GO!!! kalamiii sa inyong love story ui..unta xa na!

Blog Entries

panguyabi xa..kulita xa..treat it as if wlay nahitabo..make her laugh and tell her nga bawion na nimu tanan imung gbayad nia kng d nia ihatag iyang gugma sa imu..char! hahah! gikilig ko oi! lupig pa ninyo ang precious hearts! haha

girls, do you understand her actions? i understand the whole thing in general and im sorry about it ...pero why that behavior? in ana jud mo ka complicado ha?

pero mas maayu ra na inyo gi end then mao ni giingon face the consequences..
    kng tinouray jud na imong gibati why not court her ingna cya na ug ngano imo end ang contract ky gusto nimo tinud.on..

obvious mn the girl likes you..haskang...........

11.    Advertisement

Page 25 of 31 FirstFirst ... 1522232425262728 ... LastLast