Page 12 of 510 FirstFirst ... 2910111213141522 ... LastLast

Default Re: aRouser's Club - Kawasaki Rouser Riders tapok ta diri

Quote Originally Posted by atchet View Post
    mao bah bro likay2 ra diay na? hehehe cge akoa nalang to kuhaon next week

mutaas jud imong liug sa binantay ug chekpoint sa unahan aning style-a bro.. ako mura na jug giraffe, maau na kaau mu snipe ug mga citom, mapa gabii or buntag, hait daw kaau kog panan-aw ingon ako asawa kadtong ga angkas xa nako kai wala jud cya idea nganu ming hunong ko kalit, daun patay suga, ug U-turn sa minglanilla kad2ng sunday sa gabii. wala jud daw cya kita checkpoint... pero klaro kaau nako sa lau ang ilahang suga nga ga kiplat2 oie.. heheh

Quote Originally Posted by Fridzter View Post

mutaas jud imong liug sa binantay ug chekpoint sa unahan aning style-a bro.. ako mura na jug giraffe, maau na kaau mu snipe ug mga citom, mapa gabii or buntag, hait daw kaau kog panan-aw ingon ako asawa kadtong ga angkas xa nako kai wala jud cya idea nganu ming hunong ko kalit, daun patay suga, ug U-turn sa minglanilla kad2ng sunday sa gabii. wala jud daw cya kita checkpoint... pero klaro kaau nako sa lau ang ilahang suga nga ga kiplat2 oie.. heheh
    ahahaha btaw bro mura jud ug giraffe ana sad ko basta mu byahe maka kita ug checkpoint sa unahan, kalet lang hunong unya e off ang ang lights sa motor kung maka kita sa mga buawaya nga g pang gutom U turn dayon mura ug walay na hitabo, unya diay kita ug buwaya sa unahan nga nag paabot sa elang mga kan.onon! hahah

Quote Originally Posted by Ramos View Post
    mga aRouser ask lang ko why is that the pulsar 220f and the rouser 220 is different? the looks and the name? g fyz out na ba ang rouser 220?
    yes! i finally found the answer of my own question! whew.
    IS THE KAWASAKI ROUSER THE SAME AS BAJAJ PULSAR?

ANSWER:

After the advent of Pulsar 220, the Pulsar 200 was bid a goodbye from the Indian market. The Pulsar 220 has always been the favorite of all bike lovers and bike enthusiasts. But, the Pulsar 200 hasn’t totally vanished. Wondering where it has migrated?
    Well, the pulsar 200 is doing rounds of an Asian country, Philippines. The Pulsar 200 has been revamped and rechristened as Kawasaki Rouser 200. Bajaj and Kawasaki share a collaboration and what better way to gain from a loss.

The bike is named Kawasaki Rouser and is shipped as a CKD, where the reassembling is done at the Kawasaki plant.
    he bike sells at 93600 Peso that is equal to Rs 96039.4. This is almost the same price that the Karizma ZMR these days in India.
    There has been no change in the aesthetics or configuration of the bike, except for an addition of the Kawasaki logo on the bike.

Quote Originally Posted by Ramos View Post
    yes! i finally found the answer of my own question! whew.
    IS THE KAWASAKI ROUSER THE SAME AS BAJAJ PULSAR?

ANSWER:

After the advent of Pulsar 220, the Pulsar 200 was bid a goodbye from the Indian market. The Pulsar 220 has always been the favorite of all bike lovers and bike enthusiasts. But, the Pulsar 200 hasn’t totally vanished. Wondering where it has migrated?
    Well, the pulsar 200 is doing rounds of an Asian country, Philippines. The Pulsar 200 has been revamped and rechristened as Kawasaki Rouser 200. Bajaj and Kawasaki share a collaboration and what better way to gain from a loss.

The bike is named Kawasaki Rouser and is shipped as a CKD, where the reassembling is done at the Kawasaki plant.
    he bike sells at 93600 Peso that is equal to Rs 96039.4. This is almost the same price that the Karizma ZMR these days in India.
    There has been no change in the aesthetics or configuration of the bike, except for an addition of the Kawasaki logo on the bike.

ngiga ah.. gasearch mn jd..

but here's another answer of your question re pulsar 220f and pulsar(rouser)220.

pulsar 220f is the pulsar 220 using DTSF-i
    pulsar 220 is the pulsar 220 using DTS-i..

The new 220 DTSi is way cheaper than 220 DTS-Fi. The Fuel Efficiency has decreased although in the New 220 DTSi.

By turning back to carburetor Engine from Fuel injection, the new 220 has improved on power from 20 bhp (15 kW) to 21 bhp (16 kW). The Engine is tuned to give an improvement in the top speed, which is now 144km/h.

meaning, masnikusog ang rouser 220 kysa rouser 220F..

if mag-ask pud ka nganu rouser ang name sa ato bike ngari sa Philippines, ang tubag ana kay ang KYMCO naka-una mn ug release ug bike nga Pulsar ang model..
    so ang kawasaki dili na sila kapasud ug pulsar pud nga name, mao they chose rouser instead..

Quote Originally Posted by ysabelle View Post

but here's another answer of your question re pulsar 220f and pulsar(rouser)220.

The new 220 DTSi is way cheaper than 220 DTS-Fi. The Fuel Efficiency has decreased although in the New 220 DTSi.

By turning back to carburetor Engine from Fuel injection, the new 220 has improved on power from 20 bhp (15 kW) to 21 bhp (16 kW). The Engine is tuned to give an improvement in the top speed, which is now 144km/h.

if mag-ask pud ka nganu rouser ang name sa ato bike ngari sa Philippines, ang tubag ana kay ang KYMCO naka-una mn ug release ug bike nga Pulsar ang model..
    so ang kawasaki dili na sila kapasud ug pulsar pud nga name, mao they chose rouser instead..

hhaha... mas nag research ka ani xig.... thanx for the info guyz..

Quote Originally Posted by rhumoj22 View Post
    hhaha... mas nag research ka ani xig.... thanx for the info guyz..
    akong gi-ila2x ang family tree sa ato mga rouser..eheheh

yesterday, nakakita mi ni xilen ug red and black rouser.. daghan2x na jd mga rouser ngari cebu.. maghimo kog fanpage or group for aRousers Club sa FB.. join or like mo ah.. para masma-expose ta not just in istorya.net..

i-add lang nya ko ninyo sa FB para join mo sa group nato sa FB:

sig_abadilla@yahoo.com <-- add me sa FB. guys..

add me sa fb guys... aero_anthony22@yahoo.com ..., thanks! more power, aRousers!

Quote Originally Posted by ysabelle View Post

Thank you bro sa uban information.

g search jud nako bro basin dili ko makatulog sa cge ug huna2

aRousers Club! don't forget tonight.. rain or uwan mu-ad2 jd ta.bwahahahah

naa bitaw atop atong tambayan..

11.    Advertisement

Page 12 of 510 FirstFirst ... 2910111213141522 ... LastLast