View Poll Results: True or False Religion?

Voters
45. You may not vote on this poll
  • Yes?

22 48.89%
  • No?

23 51.11%
Multiple Choice Poll.
Page 3 of 185 FirstFirst 12345613 ... LastLast

murag tanan religion lahi2x ug paagi,..and naa ra na sa twa asa siya dapita,..dili sad ka kajudge sa ubang religion nga dili nimu masudlan,..nindot unta sudlan daan unya ra batbat ug kibot sa mga baba,...

Quote Originally Posted by chad_tukes View Post
    lol. i can't help but smile reading the posts in this thread. branding ADD as a false religion does not negate the fact that RC and all other religions would not fall in the same category.

i'm not defending ADD, but i think this thread is an act of outright hypocrisy.
    sak2 gyd ka bro...

@para sa mga nag lalis:
    dina0tay na mn ning inyo mga brod... abi mn nakug mga kristuhanon mu... well, if you do, act like one...tsk!tsk!tsk!

naa ba na sa inyong doctrino nga kuntrahon ang mga taw nga wla sa inyong relihiyon?

kung ang dli kristyano mka basa aning inyong bisyu ma discourage gyd bai...

^^^. Using your "Kristohanong" point of view brad, unsa kaha ilang religion, false or dili?

Pein, for someone who is so proud of his group nagwonder ko ngano wala ka nalang nagsugod ug imo simbahan. Sa panan-aw nako murag ADD doesn't deserve someone like you. ngano molaban man ka na murag kaya ra man siguro nimo maginusa ra ka? Or is it a sin in ADD na matalbogan si Eli?

ADD believes to debate is good. it's in the Bible. remember, kung wala sa Bibliya--MALI (quoted from ELI).

ADD's logic: RC and all other religions are not in the Bible; therefore, it's wrong. find a verse where you can find the word CATHOLIC and you win. until you do, you remain FALSE. "CHURCH OF GOD" is LITERALLY written in the Bible; therefore, it's the right religion. because it's a known fact that the name of their church is literally written in the Bible, it gave them the right to claim the true church.

when the time comes that i'd be a father, i'll name my son JESUS--then i'd bring along a Bible and show to the whole world that he's the next savior.

"Oh look, his name is in the Bible." lol

daghan kaso si eli ugly horse face ...

Quote Originally Posted by bcasabee View Post
    ^^^. Using your "Kristohanong" point of view brad, unsa kaha ilang religion, false or dili?
    as my point of view... mka ingon ko kung false bah or dli... but, dli nku e announce sa kadaghanan... kahibaw mn ko naay usa sa inyo ang mada0t... dbah gi tudlo ni Kristo ang gugma... wla mn koy nakita nga gugma dri gd...tsk!tsk!tsk!

dli mn sd na mag da0g sa religion... kundi, sa a2ng kasing2x... kahibaw mn ang Ginoo kung unsa ta ka tinuod... naa mn gd uban(kadaghanan) nga simba2x lng pero, wla gbutang sa kasing2x ang ilang pag simba... wla ghapon nay kwenta... naa say uban nga kama0 tanan but wla nakita sa ilang buhat ang ilang gpang tudlo...dbah? ang Ginoo ra ang mka hukom...

Quote Originally Posted by chad_tukes View Post
    ADD believes to debate is good. it's in the Bible. remember, kung wala sa Bibliya--MALI (quoted from ELI).

ADD's logic: RC and all other religions are not in the Bible; therefore, it's wrong. find a verse where you can find the word CATHOLIC and you win. until you do, you remain FALSE. "CHURCH OF GOD" is LITERALLY written in the Bible; therefore, it's the right religion. because it's a known fact that the name of their church is literally written in the Bible, it gave them the right to claim the true church.

when the time comes that i'd be a father, i'll name my son JESUS--then i'd bring along a Bible and show to the whole world that he's the next savior.

"Oh look, his name is in the Bible." lol
    Tell me if your religion can save me and I'll join you.. I believe that theres no religion can save your soul bro. its your faith.. nasulat ug sa wa.. ang ngalan sa imung simbahan...useless ra.. bisag na sulat sa biblia.. saag man gyapon tinuohan

Quote Originally Posted by FISHPEN View Post
    Tell me if your religion can save me and I'll join you.. I believe that theres no religion can save your soul bro. its your faith.. nasulat ug sa wa.. ang ngalan sa imung simbahan...useless ra.. bisag na sulat sa biblia.. saag man gyapon tinuohan
    unsa diay meaning anang religion bro?

kung ang The Members of the Church of God International, nga mabasa nato sa bible, para sa inyo is a false church, SAMOT NA SIGURO NANG INYO NOH BISAN SA PANIT SA BIBLE WALA...

common sense ra na mga pre...

11.    Advertisement

Page 3 of 185 FirstFirst 12345613 ... LastLast