Page 3 of 75 FirstFirst 12345613 ... LastLast

If dli nimu mahuman ang work sa given time, what usually happens?

@lejean.. thanks for sharing this.

lejean, thanks for sharing and typing such a long explanation. That's selfless! God bless

nahan lagi ko try ani...unsa man jd na mga data entry?ug unsa na mga projects ibid

thanks sa info..

Quote Originally Posted by tallthel View Post
    nahan lagi ko try ani...unsa man jd na mga data entry?ug unsa na mga projects ibid
    sa akong pag kasabot is that if naay specific project na kamao ka. like for example making a website, Mu bid ka kung pila imong ipabayad ana nga project. daun kung imoha pinakagamay kay ikaw kuhaon.

lejean, i've visited your site and then came up with one of the posts there about the risks of the homebased jobs. what would a freelancer do if there's a time that you will not get paid after delivering the task?

lejean- thank you kaayo sa info here sa imo thread. it is so nice & helpful of you. more power!

hot ice: if dili mahuman ang work? the client will post a feedback sa imo na INCOMPLETE, which is very bad reputation if bag-o ka start. They will not release the money sad if ever di mahuman. Humna lang jud and bid jud kung kaya nimo and beat the deadline sad!

raleigh_joan: your welcome, hopefully na-ay natabangan naku.

rumar18: your welcome, i just want to share unsa ako nahibaw-an and also para wala na'y mag-nursing and waste money and resources and uban country ang makinabang sa ato talents db? we can do more, when we share our knowledge. dili rata sa care-giving field mo excel but all industries as well labe na outsourcing sad! my vision, to make CEBU the Outsourcing Capital of Asia!

Hopefully ma realize ne na vision.

tallthel: data entry? mura na sya secretarial na work, extract og emails, research2x etc. depende ra na sa projects na imo i-bid. be sure kabalo ka sa mo g-bid na work.

BroadBandC: your welcome

unfamous: you are right sa mo pagsabot.

czylie: mao ne i suggest nga dapat i-escrow ang payment thru the site, yaw jud gamit og other means to get clients dapat mo win ka bid and escrow payment nimo, para ingkaso na di sya mo bayad, send a dispute claim sa gaf and then sila ra mo release sa payment after following some procedure. dali raman.

alterX: no problem at all, it would be of my service to help you all.

11.    Advertisement

Page 3 of 75 FirstFirst 12345613 ... LastLast