Page 3 of 25 FirstFirst 12345613 ... LastLast

resulta sa Bega ....

ts, i feel your pain. i can tell that you are really really inlove with this guy. i tell you to step back and look at the bigger picture. i know the guy loves you but its not the greatest love you can have. why? kung tinuod pa nga ikaw jud ang iyang gusto pakaslan, nganong naghimo man siya ug butang nga maka complicate sa situation? its true he is still unmarried but the baby the he has now with this other woman would always be a bridge between them. kung nagka baby man gani sila, can u trust nga kung magkita sila tungod lang sa bata? thats bs. i have a long time bf for 6 years, naa mi 4 year old kid. nag break nami and wala mi lain until now, i have to tell you when we see each other, at times, di jud malikayan ang intimacy kay somehow mingawon baya ka sa taw. esp kung makita namo nga happy among anak kung together mi. i know sakit para sa imong part but that pain will not kill you, it will only make you stronger and wiser. let go na lang totally. sacrifice na lang. kung tinuod ka nga love anang lakiha, wala ta niya nabuntisan ang laing babay kung gusto gyud niya nga ikaw ang inahan sa iyang mga anak. think a million times, ayaw pa blind sa imong love

TS, i know how hard it is for you to be in this situation. Pero girl, if I were you, bisan love nimo distansya na lang. A child is now involved. It is very obvious that the girl loves your man (*if matawag siya nga imo, but I doubt it) maong nain-ana ila sitwasyon.

If love jud ka sa guy, the moment nga nagka-communicate mo ug balik, gibuwagan na unta niya ang girl kay naa na gud ka. Pero wala niya buhata, sila lang gihapon... and take note... naa gihapon nahitabo nila mao gani nabuntis! so if you would think hardly, ikaw ang nahimong kabit.

i've said this multiple times sa other thread and I'll say it here again..

"if he cheated with you (kunsabo mo kay ikaw ang kabit) then he would cheat on you!" mangabit ra gihapon nah! so in the end what goes around comes around! luoy gihapon ka...

this is waht you get for you and your man watching too much Telenovela and Night outs... complicated na kaayu imu life and relationships.

kung sa common expression pa... "Daghan char char"

sad to say.... @TS you are a learning example for all the people out there with almost the same situation sa imu

Quote Originally Posted by messy_babycate View Post
    TS, i know how hard it is for you to be in this situation. Pero girl, if I were you, bisan love nimo distansya na lang. A child is now involved. It is very obvious that the girl loves your man (*if matawag siya nga imo, but I doubt it) maong nain-ana ila sitwasyon.

If love jud ka sa guy, the moment nga nagka-communicate mo ug balik, gibuwagan na unta niya ang girl kay naa na gud ka. Pero wala niya buhata, sila lang gihapon... and take note... naa gihapon nahitabo nila mao gani nabuntis! so if you would think hardly, ikaw ang nahimong kabit.

i've said this multiple times sa other thread and I'll say it here again..

"if he cheated with you (kunsabo mo kay ikaw ang kabit) then he would cheat on you!" mangabit ra gihapon nah! so in the end what goes around comes around! luoy gihapon ka...

very well said.. applause...

hala! grabeha anang gugmaha oiezt...

its so complicated...if ako ang naa sa imung part lisud jud...

paita pud ani oi. anyway you can't take away the sad fact the he is a father now. for sure lisod sad sa iyang part kung unsay iyang i decide. that you'll have to agree with the 3 of you - ikaw, imong xbf and his gf. di man kaha sila married?

murag mag depende raman jud ni ang tanan....

@blu bizcuitz: Thank you.... right, whatever will be will be..
    @Attempt-Fight-Gear: nahitabo naman, the baby is born already
    @Fern: VEGAH jud... hehehe
    @yvonne6: thank you... God knows how i've tried to be out of their lives
    @messy_babycate: ur Right... i agree
    @mine_dayoff_mine: things just happen that way...
    @blackbutterfly74: lisod jud but i need to accept and face it the right way
    @anjerika: dili nalang nako sila samokon... come what may
    @somesong: dependi sa kung kinsa mu give up ug kinsa mu fight for this,,, but i give up

Thank you so much for all your comments guys.... mwaaaaaaaah

Quote Originally Posted by blu bizcuitz View Post
    nice story...suya ko dah...anyways, sakto man sad imong gisulti nga mogive-way ka para sa girl...pero you have to fight for your happiness at least once...if it failed then let go nalang...sala man sad nimo gud nga gitextsan nimo ug "pabuntis nalang" gitinood noon sa usa...hahaha (wa ko kagets ngano nakatext ka ato...) back to topic...what if ig abot niya ikaw jud iyang pilion...mamugus jud siya...I know the guy has too many sacrifices since kato last kita ninyo pag graduation...I understand him ug iyang mga sacrifices...hand down ko niya...in short, fight for your happiness at least once lang...kana ig-abot niya then mamugus jud siya nga ikaw jud ang forever niya...basin ug ang anak sa girl iya lang suportahan...taas-taas na kaayo mo ug struggle both of you...you both deserve to be happy together and I know God or cupid knows it.
    ngek... ni give way ko para sa baby dili para sa girl.... hehehehe

11.    Advertisement

Page 3 of 25 FirstFirst 12345613 ... LastLast