Page 4 of 71 FirstFirst ... 23456714 ... LastLast

Default Re: NIBIRU Planet

@Silverclone

sus mas daghan pa..pero problem is tagdon ba kaha ta..mga hinimo ra rba ta nila..

sos! if naa man gani, tagdon tingali ta nila, unya gaposon ta. . . dayon latuson . . .

hahaha!! dli oi..bacn ma proud sila kai at least ni progress ta gamai from the last time naa sila dri..maau unta

mau pod unta ang ako lng paminahon napod ta nila ug Gold balik... ang dili motrabaho, gaposon ug latus2xon sa mga chyx nga taga-Nibiru....

F mao man jud na in.u gihuna-huna.. hmm. Its better to upgrade our technology.. cguro hifh-tech na au na cla.... advance na kaau..

mura na ug triller na salida.. hmm, excited na ko..hahahahahahahaha.. magamit jud ang mga robot ani.. heheheehehehe.. technology jud ni..

f ever tinuod..

Maau pud unta f maavot cla dli pa mahurot ang bugas.. basin naa sila daghan bugas didto.hahahahaha

Ang gusto magminyu, pagminyu na mow daan..hahahahah.

@Silver_clone
    Sakto jud ka! Murag mgamit na jud c Voltes V ug Voltron ani! Nyahhahahahaaaa! Mabuhi kaha ang humay sa Nibiru? mau pag sa 2012 nlng ang election dri Pinas pra dili na nila makurakot ang kwarta for rice importation....

By the way, if madayon ni bah, unsay plano ninyo? shall we die with the rest nlng? or naa moy contingency plans dra for Cebu City?

If naa man living being did2, i think they are all fallen angels. Satan's people
    My theory : Thats why naay mga lain2x gods kunuhay sa kalibutan, like budha, zeus, roman gods...etc..
    i think nibiru visited at the time of king arthur, its real there are powerful wizards/witches at that time beacause of evil spirits
    and i think it came from the X planet...

@ix_888

HAHAHAHAHA!!!! taya!! contigency plans lagi!..btaw oi if tinuod jd ni ba unya paminahon ra tag bulawan ghapon or i enslave ta..ako ani mahimo kong suicide bomber hehe!! i'll take a handful of annunakis first before i disintegrate my existence in my homeplanet!! FREEEEEDOOOOMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!

Quote Originally Posted by ix_888
    @Silver_clone
    Sakto jud ka! Murag mgamit na jud c Voltes V ug Voltron ani! Nyahhahahahaaaa! Mabuhi kaha ang humay sa Nibiru? mau pag sa 2012 nlng ang election dri Pinas pra dili na nila makurakot ang kwarta for rice importation....

By the way, if madayon ni bah, unsay plano ninyo? shall we die with the rest nlng? or naa moy contingency plans dra for Cebu City?
    bro...question yourself,,...if you die that time, where could you possibly go after death?

options:
    A. if you like to go to hell, then better practice burning one of your fingers just in 1 minute.
    Can you last the pain? And second death in hell is not just a minute...

B. You receive Jesus Christ as your personal savior and believe Him with all your heart, just that simple..
    You can be with Him with no problems and pain forever...

If you want to believe in Jesus and accept Him, heres a prayer...

Dear Lord,
    I admit that I am a sinner. I have done many things that don’t please you. I have lived my life for myself. I am sorry and I repent. I ask you to forgive me. I believe that you died on the cross for me,.. to save me. You did what I could not do for myself. I come to you now and ask you to take control of my life, I give it to you. Help me to live every day in a way that pleases you. I love you, Lord, and I thank you that I will spend all eternity with you...Amen!

@pring2x

bro ang amo dri nga gsturyahan is if tinuod ang mga annunakis..we disregarded religion kai if we accept the premise of Zechariah Sitchin which he theorized that man was created by the Annunakis thus..all religious belief in this planet will be nothing..and samot na if the Annunakis will tell us..if they arrive here on 2012 that sila2x rai nagmugna anang mga existing religion..say..sila to ang nakigsturya ni moses sa burning bush..sila to gamugna ni kristo nga muanha sa yuta to become the author of another religion conceived by the Annunakis..mao na dri among gsturyaan bro..no offense pero please stop inserting religious statements about converting and anything if naai mga mupost dri nga pareha nmo..they probably know what to do..pero they just played with the premise sa thread..i think you haven't read any of Zechariah Sitchin's books..please read it daw with an open mind then come back here and tell us what will you do if muanhi na sila.

11.    Advertisement

Page 4 of 71 FirstFirst ... 23456714 ... LastLast