Page 4 of 432 FirstFirst ... 23456714 ... LastLast

Default Re: Does Great Flood during the time of Noah really happened?

i am a christian but sometimes or most of the time i believe in the theories formed by some scientists.. they have evidence...

but as a christian i have to believe the 7 days of creation..

leap of faith

Quote Originally Posted by maev7983
    i am a christian but sometimes or most of the time i believe in the theories formed by some scientists.. they have evidence...

but as a christian i have to believe the 7 days of creation..

I doubt about the 7 days of creation. No man was ever there to witness the 7 days. But it's possible, the 'days' could be a description for centuries...

Quote Originally Posted by Oakboy
    dili mani malikayan pud bro nga ma punta sa religion kai religion mani gikan nga istoryaha..
    kahibaw ko religion ni bro..ako lang point kay dili lang nato himuon arguement ang topic by proving one's idea is wrong..share lang ta ba unsay idea nato..

mao jud

Every topic can be an argument because not all has an open mind.
    Every topic is a beneficiary, just give your thoughts, opinion and knowledge and disprove some by basis.
    Argument will come because some people don't accept that their known idea and opinion are not the same.
    Just give your thoughts and let us see who has enough space to move.

7 days of creation is not a literal 7 days. It can be read in 2 Peter 3:8 that a thousand years is like a day in the Lord.
    Our knowledge can't be compare to God and our existence can't.

For my thoughts are not your thoughts, neither are your ways my ways, saith the LORD.
    For as the heavens are higher than the earth, so are my ways higher than your ways, and my thoughts than your thoughts. Isaiah 55:8-9.

Because the foolishness of God is wiser than men; and the weakness of God is stronger than men. 1 Corinthians 1:25.

Peace!

So, unsa man gyud, naay baha o wa?

Kung dunay, baha, diin man gikan ang tubig nga giuwan? Suwayi kuno ug kuha, bisan sa hunahuna lang, ang tanang tubig sa dagat ug iceberg. I-apil na ang naa pa sa sapa ug lakes, unya i-huwad sa kalibutan, mapuno ang kalibutan? masaupan ang tanang yuta? di kay dinhi sa kalibutan ra man gihapon gikan ang tubig.

Pastilan, kun gi-unsa ninyo pag matikmatik kun motuo mo anang istoryaha. gawas lang kun gipun-an sa ginoo from nowhere ang tubig sa kalibutan aron lang gyud malumos ang kadaghanan. pero nganong ipaagi pa man gyud ug uwan? para lang ma-torture ang katawhan nga maningkamot pagpangita ug katungtungan sa panghinaut nga di maabot sa tubig sa baha??

Mga inday ug mga, undoy. Mao ni akong giingon nga di maayo istoryahan ug bible stories ang mga bata kay horrible kaayo ang bible stories. nagpakita ang bible stories unsa ka way kasingkasing sa ginoo nga mopatay sa tanang tawo tungod lang kay wa siya gisimba sa uban. igihan.

kamo, kun duna moy gitrabaho, inyo bang kay-agon inig-kahuman ninyo ug trabaho? dili gyud no. gawas lang kun masakiton mo ug otok. apan ang ginoo.............. hay ambot. pagka-sapoton.

Unya, tuo gihapon ta sa ingon ka literal kun unsay nahipatik sa bibliya?

Caramba!

haha... rock on isa!!!
    gi-torture gyud --- perting tawng paningkamot sa mga tao ug pangitag hangin sa ilawm sa tubig--- nya perti sang buhak-hak sa ginoo nga nagtan-aw.

Quote Originally Posted by rcruman
    We can read physical evidence that Great Flood really happened.
    Here's some, when elephant feel that they are dying they will go to a journey and die in there common graveyard.
    But scientist found a bone of Elephant and a bone of a big fish. It indicates that it is impossible for a elephant and fish to live and die together not unless they come together during flood.

Another, how come if we dig in a mountain we can found shell?
    And in the mountain where the Ark landed they found woods (craft) which its hard for a man to carry it there.

But the Great flood can be read and written in Genesis whole chapter of 6,7,8 & 9.

Peace!
    Hoy, rcruman, gamita imong otok uy kun duna kay mabasahan. mora man sad ka ug wa gyud ka eskuyla ug geology ug archaeology. kun wa, tan-aw sa discovery channel ug national geographic.

mao lagi nay resulta aning naanad ug basa dayong tuo sa bibliya kay di na mag-analisar sa nabasa.

Bukog sa isda ug elepante nagtipon? Pastilan. Mag-ipon man gani ang bukog sa isda ug langgam? Gi-unsa pagtipon?

Namusil mi didto sa Oslob. Naka-igo mi ug punay apan dili daghan. among gipun-an ug isda nga indangan nga bag-o pa gyud nga gidunggo sa mangingisda. Lami man.

Aw tua, nagtipon sa daplin sa baybayon ang bukog sa punay ug indangan. Pila ka milyon ka tuig gikan karon, makuykoyan to ug "scientist", makaingon siya nga labaw pa sa baha ni Noah ang nahitabo sa tuig 1998, kay nagtipon gyud ang isda ug langgam.

11.    Advertisement

Page 4 of 432 FirstFirst ... 23456714 ... LastLast