Page 1 of 6 1234 ... LastLast

Default Unsaon nimo pag ila sa imong GF/BF na serious, faithful and loyal nimo?

kani na thread gi post nako ganahan lang ko maka basa sa inyong side unsaon pagkabalo ninyo ana na situation na unsaon ninyo pagkabalo if serious bah cya nmo,faithful bah and loyal bah nmo...specially kadtong naa sa layo ilang uyab...guyz comment sad mo ani unsay ika sulti ninyo...thanx....

uhmmmm....
    open xa nimo sa tanan...
    hasta iya kaugalingon i open sa imoha... hehehe....

hahaha bang bang

ahahahha....
    sakto ko sah...?

Blog Entries
    when your bf/gf has lots of pictures in your room rather than pictures of showbiz personalities!

when she tells you to mess around with others but just don't fall for them...my girl told me that. It makes me think....hmmmmp.

bro bob..dli mana mahibaw.an in an instant lang..or with a span of months..a relationship has to endure hardships, ups and downs man jud b4 you can say faithful and loyal jud nmo imo partner..mka experience and mka sulti jud ka na faithful and loyal imo gf bob kng mag dugay mo..

wala... kundili mu trust lang gyud sa imong partner.. besides we are all a human.. and no ones perfect..

Quote Originally Posted by egent_kakashiZero View Post
    bro bob..dli mana mahibaw.an in an instant lang..or with a span of months..a relationship has to endure hardships, ups and downs man jud b4 you can say faithful and loyal jud nmo imo partner..mka experience and mka sulti jud ka na faithful and loyal imo gf bob kng mag dugay mo..
    sakto pud ka ana enz..sakto jud na...diha nimo mailhan if serious sya nimo if dugay namo..korek jud..hehehe

Quote Originally Posted by incomplete_me View Post
    wala... kundili mu trust lang gyud sa imong partner.. besides we are all a human.. and no ones perfect..
    @incomplete sakto pud ka trust jud,,,,,,sakto kaau na..

11.    Advertisement

Page 1 of 6 1234 ... LastLast