Page 49 of 49 FirstFirst ... 3946474849

it was 2004, i was a 4th college stude in CNU, it was our last class and the sched was 6:15 - 7:00pm, our class was in the third floor of CTE building near the CR.

It was in the middle of the class when a long haired, long dressed lady with a very obsure face standing outside the other room she was near a window in our room watching us. almost 50% of our class so the lady including our Professor Mr. Anga.

I didnt saw the lady but my seatmate did saw her. I was wondering why in the middle of the class my classmates including our teacher suddenly they were in silence. I was turning my head wondering why and i only knew about the lady after the day they saw it. Our class was moved to earlier time due to that haunting.

CIT.. wayback when i was still on high school...
    i still remember...

1st year.. kadtong horror booth basta intrams, nya ang horror booth kai naa sa HE dapit.. katong sauna pajud nga location sa HE.. naai something ehavy ngadto

then kadtong science camp namo, when we tried to do some ghost hauntings sa main building kauban nako mga bayot, haha, but they were too afraid mao nga pag abot palang namo sa college of education place nanagan na sila so 3 nalang mi nahabilin.. then we went to the quadrangle, sa may stage bitaw, i gazed upon the 4th floor, then a vague white image ako nakit.an,, wala toi lights huh, that was 2am pud.. niana ko, "unsha na sya oi?" then ang mga kauban tawn nako wanalang ni tan.aw dagan nalang sila dretso wahaha.. ako tawn nagkatawa nag sunod..
    then before that was a bonfire.. so tanang taw naa sa basketball court [infront sa hs building]
    mga middle to sa ceremony, ako classmate [hu posses a 3rd eye] saw something sa 4th floor sa hs building sa may girl's cr pud.. so ako pud gi tan.aw pero la man.. nya mga hapit nato human sa bonfire, ni tan aw ko balik sa 4th floor pero la gihapon so adto ko sa pikas side sa may boys cr, then i saw a figure nagbarog.. then i was kinda shocked ato, though di maklaro kai layu kau pero ang impact lahi.. mga 2minutes tngai ko nikaging ato nag tan aw ra nya when my classmate pat my back.. then ngutana nganu ko, ana lang ko wa ui wa ui.. nitan aw ko sa ako other classmate. [ katong nkakita ganiha sa may girls cr], ningisi lang sya nako.. i know what she means na..

then kanang bathroom pud daw sa girls sa HS building second floor...
    2nd year mi ato, nya uso ang song ato sa PCD bitaw, hmmm unsa gani to, ah kuan stick wit u, nagkanta kanta to ako classmate sa cr, i was outside pud waiting kai padung mi ato canteen, naai nisabay niyag kanta, astig gai kau, haha, then when she went out ako sya gi ingnan "char naa jud nisabay nimo ug kanta. suyaon", then nahibulong lang sya, niana ko naai laing tawo sa cr? ana sya wala man daw, ana ko sure ka? ana sya la lagi, abli man daw ang mga doors.. ngutana sya why, ug unsa kuno tong ako gi ingon nga naai nisabay, i said wa ui nevermind.. then after that sige na syag pangulit nako mungisi lang ko nya.. then wa na jud sya nibalik ug cr ngadto until ni spread sa amo section.. hahaha mga baba.on pud ni ako classmate..

grow up, will you?

sa USC TC naay daghang katingalahan mahitabo. Bisan asa lang.

mag chukchakchenes, bai nas?

ahehehehe. daghan ingon ana didto. mga dili ingon nato. gaki-at ki-at lang.

hahahahaha! mura diayg tagolilong ug tambaloslos. ambot lang kaha unsay hitsura ana or kung tinuod ba kaha na sila.

8.    Advertisement

Page 49 of 49 FirstFirst ... 3946474849