Page 1 of 49 123411 ... LastLast

Default Campus Hauntings

one day after we clean da laboratory that was 5:20pm...I have t0 pee then i go to the 4flr CR because thats the only CR that was open because the other are still under repair...when i was inside the CR i hear a girl talking outside the CR,with a soft voice, a sound of a modest girl, I came out and check it, I found nothing in the lobby...UC at that time is very mingaw...walay student nga gipasulod kay gabii na wla na enrolment...then i walk to the stairs near the bio lab(4flr) and check if there are still working student remaining in the lab... lab are all locked...nanglimbawot akong balhibo kay ako ra usara...then i fell something different when i was near the stairs on that time kay hapit na ngitngit...then i standby near the door of 4flr cisco lab, i didnt see any people walking in the lobby... until it was 6:00 o.clock... i saw a girl in the 3rd flr she's walking tro da stairs(stairs dapit sa gaisano south), she's wearing a nursing uniform i thnk, she's all white, but remember it was an enrolment time so no class...i wonder why nakauniform to cya... i wait until she came out down from that hagdanan... umabot na ng 20 minutes walang lumabas na babae... then there are two girl wrking student coming up and passes on that stair i ask them if they saw a girl with nursing uniform, they said they saw nothing...then i tell them that i saw a girl going down... nanglimbawot pud ilang balhibo kay nakadungog pud cla og nagtalk nga babae duol nla, they said nga murag naa ra sa next floor...then until they reach 4flr wala cla kakita og babae...nahadlok cla... wala cla nidayon og solod sa ilang lab...and then later on until niabot ang 6:45 sa ka gabiihon...ninaug nko padulong uli. dalang kakulba... then the following day...nasunog ang karaang part sa uc... maybe nagpahibalo to cya or nahibalo to sa mahitabo mao nga nagsoroysoroy to na ghost... wla man unta ko third eye nganong nagpakita man to.... so mga ucinians basin kakita pud mo abat sa UC naa nay ipahiwatig....too mo ani na story?nagkataon lang cguro to....

Default Re: ghost sa UC main basin nakabantay ang uban..

OT: noh? tongyong... tinuod diay nang ghost dira?
    wala manko kakita. wa sad ko plano mutan-aw. hehehe
    cge man mi late uli kato UC3 officers. pwera buyag wala jud.

basin dli to ghost oi... basin student dyud to cya...then timing lang nga wala makit-an...

well, kaw ray maka tell ana. hehehe

pero nahadlok jud ka. hahahah

Default Campus Hauntings

I know some of you guys know about this. The stories etc. post sad mo sa iyong nahibaw-an.

wla ko mahadlok.... nikurog rako....

Blog Entries

Default Re: USJR Haunting

pagkasipat jud nmo head...basin wa na unyay mang eskwela sa USJR ha kon makahibaw sila? :P

naa gyud bitaw, naa man to "stories" na ang guard kada valentines day kay mag dala ug buwak sa 6th floor (nursing dept na karon).

bitaw, spit it out guys, we want to know...

Hahahahahhahaha....I'm not surprised if na-a sad thread nga "USC Hauntings"....though I had an experience before sa Science Building...taga USC-TC Dorm man ko nag puyo sa una.

https://www.istorya.net/forums/index.php?topic=5550.1075

white lady daw sa CR sa engineering dept.... sauna ra ko kadungog og hungihong nga ingon ana pero paenroll man gihapon ko.....

11.    Advertisement

Page 1 of 49 123411 ... LastLast