Page 31 of 31 FirstFirst ... 2128293031

Default Re: i paid a girl to play as my girlfriend

iclose na ni ang thread ky atangan nlng nmo sa "maalaala mo kaya" ang sumpay!!! para mkita nmo kng mga nindot ba inyong nwong basi mao na rason ngano kailangan nmo mbyad og 3k/month...
    soriiiiii.......

Quote Originally Posted by idk.101 View Post
    girls, do you understand her actions? i understand the whole thing in general and im sorry about it ...pero why that behavior? in ana jud mo ka complicado ha?
    Dili ko girl, TS ha. Hehehe. Pero ani ni. That night nga nag istorya mo sa SRP, you let open her floodgates of emotions. Tanang angst, gigil, bitin, the feeling of your being so near yet so far, love etc. nga iyang giantos for almost 2 years, nabuhian niya niadtong gabhiona. With all that, she was just as emotional and confused as you were. Imagine her feeling of relief after that!

So now the cat is out of the bag. Hibalo na siya how you really feel! Imo na ning diskarte TS. Usa ka advise lang, be true to yourself. Pakit-a siya who you really are, no charades, no pretentions. When she sees the honesty, di na ka kinahanglan ug flowers ug chocolates.

At my age, I thought I was jaded with these things. Pero sa tinuod lang nalingaw and even nakilig ko sa imong istorya TS. Please make it a happy ending.

tamah! tumpak! hahaa ako nimo TS kamo nalang jud pagdayon why use ur monies kung naa man diay libre diba?

unya unsa naman TS? wa pa gihapon?

Ug motaas pa ni nga thread himoan jud ni ug salida sa Regal Films.

Ipa-copyright daan ni nga istorya para maka-kwarta ka. Lisud na if istorya sa imong kinabuhi nya laing taw makapahimus.

don't loose your chance bro... ganahan nang bayi nmo... that only means bro na bsag in.ana ka na pagkatawo (your own testimony from your 1st post) nadawat ka nya. make it real nlng that way you will gain real happiness.

Blog Entries

i didnt expect this would happen in real life. murag kita nako ani sa salida. pero why pretend?

the odds of a man to look or get a real life partner is 1:3 ratio .. meaning ang babae mas daghan sa lalaki. Pay ka ug 3000 para ma uyab nimu sya?

bro sa discarte raman tawn na nimu daogon intawn? hinuon naay uban di gyud kabalo manguyab... pero murag your just being a ghost of your own self... just cant imagine youve cheated a lot of people just to convince them that what they are seeing is true... but in the long run ma sakitan raka sa imung gibuhat. your just wasting your money...

8.    Advertisement

Page 31 of 31 FirstFirst ... 2128293031