Page 1 of 5 1234 ... LastLast

Thread: need advice!

Default need advice!

hi,
    palihug kog tambag kay libog jd au ko karon. pasensya mejo taas2x ni.
    first of all, i love my gf and i care for her so much. the problem now is she's pregnant and i don't know what to do. from the start complicated na jd au amu situation because of her past and i don't think she's the one i want to spend my lyf with. we're both in our early 20's.
    she worked in a high-class bar where we also met, natable nako cya. she's not the typical bargirl na magbiga2x ug pagamit maski knsa. in fact she doesn't looked like one, artistahin pd cyag dating and what really impressed me was the way she entertained her guest, decente au kay d cya gusto mabastos. prior to this she was in a 4 year relationship where gispoiled cyag maau sa iya partner kay bata pa au cya nya her partner was 6 years her elder. this was also the reason why she worked in a bar kay lge dali ra ang kwarta. wa cya nagdugay sa bar kay d cya nahan cheap ang tanaw sa mga tao nya.
    then ako cya naamiga pero wa jd nako cya giubos ug tanaw maski she admitted na nakakuyog pd daw cyag guest kn wa na jd cyay choice. for some time nagkakuyog2x pd mi pero wla ra sd ko kay lage tungod sa iyang past nya cya d pud musalig nako kay lage did2 sa mi nagkaila. nahagit lng ko kay nahibawan nako naa cyay gientertain na suitor, at that tym nakafeel kog selos mao wako nagpaalkanse ako cya gipanguyaban ug nagkakami jd.
    throughout our relationship, makaingon jd mi na d mi compatible because of our differences. cge rami argue ug halos every other week naay muask ug space or sahay break up pa gai, but we worked it out ra japon. as time goes d naman gd ko ka let go nya kay nakainvest nako sa ug dako, ako feelings, time, money and even pride.
    karon buntis na cya, nagduha2x jd ko unsa buhaton. she gave me the options to stay or to go away.
    if i stay, kbaw ko lisud jd kay i don't know how to say it to my family. also, my frens know about her kn asa mi nagkaila. another thing is ang gasto, dako2x na pd ko nagasto nya unya kn mupadayon ko samot pa jd na kadako. ug ang iya pa jd past magcgeg hunt nako.
    if i go away, ang ako pd kay ang gaba ug ang akong image basin madaot na jd. also, i don't want her to live miserably cuz most likely mubalik cya trabaho sa bar f mawala ko.
    please advise me on what to do.
    thanks!

Default Re: need advice!

why would the girl ask you to "go away" kung imoha kaha jud to.. sure man kaha ka bro na imo to?

Quote Originally Posted by -==ahylingel==- View Post
    why would the girl ask you to "go away" kung imoha kaha jud to.. sure man kaha ka bro na imo to?
    Yes akoa. she's a one man woman which is also what i like about her despite her past. knowing her, ana lng jd cya kaisog kay sauna pa pagfirst palng we knew there will be consequences sa amu gibuhat, she told me na if mutakas ko d jd daw cya mamugos nako. pero she prefer jd na mustay ko.

since nabuntis man nimu imu gf bro - panubagan jud na nmu. kai nakig-churva man ka nya, naa man jud nay possibilities na masipyat so nag-andam2 lang unta ka ato esp unprotected s3x inyo gibuhat. and about sa iya past - love man kaha nimu xa so the past won't matter anymore. dawaton nimu ug unsa xa besides ug love jud ka sa babae, she'll change for you.

panafuti toh bro if imuha toh.
    take the consequence nalang nga imu toh gibuhat.
    dako jud na ug gasto.. pero unsaon man ta na..
    nga atoh man bnuhatan.
    so, better stay lang bro.
    makit-an ra bitaw na ang kuarta..
    ang konsensya bro kung mupalayo ka.,
    magpabilin. naa pud ra ba karma.

Quote Originally Posted by j0dz View Post
    since nabuntis man nimu imu gf bro - panubagan jud na nmu. kai nakig-churva man ka nya, naa man jud nay possibilities na masipyat so nag-andam2 lang unta ka ato esp unprotected s3x inyo gibuhat. and about sa iya past - love man kaha nimu xa so the past won't matter anymore. dawaton nimu ug unsa xa besides ug love jud ka sa babae, she'll change for you.
    ya accept man nako pero sometimes kon magaway mi mabalik jd nako. and ya she changed alot jd noon. should i leave her nalng kaha on her own?

Blog Entries

man up!! huna hunaa nlng imohang anak, selfish ra kaau ka brad..

Quote Originally Posted by locust101 View Post
    man up!! huna hunaa nlng imohang anak, selfish ra kaau ka brad..
    lge bro, ako prob jd is saon pgsulti sako family and frens na nakabuntis ko ug someone like her. kbaw na bya ta pinoy grabeh au mudiscreminate.

ts,ako tan.aw nimo sah kay gahuna-gahuna langka sa imo self...grow-up!kun ing.ana imo thinking,better stay away from her,just be responsible to your kid nalang...

Quote Originally Posted by mike5 View Post
    ya accept man nako pero sometimes kon magaway mi mabalik jd nako. and ya she changed alot jd noon. should i leave her nalng kaha on her own?
    i can sense here nah ang reason why ganahan ka mobiya nya tungod kai magcge mo ug away and everytime magaway mo makathink ka sa iya past.

pila na diay mo ka months/years nagkuyog, if i may ask??

if bago pa, dugay jud kau nah mawala sa imu ang kaagi sa imu partner esp ug bati ang iyang kaagi but as time goes by and maka-appreciate naka sa inyo relationship, di naka makahuna2 atong mga saona.

advice lang nako bro sa imu, ang pagbuntis sa babae kai critical kau nah, ug wala ka kai kinsa may mosuporta ug mo-abag nya? its best to receive support sa papa sa iya gidala. anyway, if she doesn't want you around, she'll get rid of you.

Quote Originally Posted by mike5 View Post
    lge bro, ako prob jd is saon pgsulti sako family and frens na nakabuntis ko ug someone like her. kbaw na bya ta pinoy grabeh au mudiscreminate.
    kevs sa imu friends ug unsay isulti sa imu pamilya ui -- di man sila ang makigkuyog sa imu uyab, ikaw man!

11.    Advertisement

Page 1 of 5 1234 ... LastLast